پوگبا: برای پیوستن به یووه،پیشنهاد چلسی، آرسنال و میلان را رد کردم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

پوگبا: برای پیوستن به یووه،پیشنهاد چلسی، آرسنال و میلان را رد کردم

ستاره جوان فرانسوی یادآوری کرده که در سال 2012 ترجیح داده تا به رختکن بینکونری منتقل شود؛ آن هم در شرایطی که تیم های بزرگی به دنبال جذب او بودند

پاول پوگبا ستاره جوان فرانسوی باشگاه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرده که وقتی از منچستریونایتد جدا شد، با پاسخ رد به تیم های بزرگی مثل چلسی، آرسنال و میلان ، ترجیح داده تا به یوونتوس بپیوندد.

این ستاره جوان فرانسوی در سال 2009 از تیم لو آور به آکادمی جوانان منچستریونایتد منتقل شد ولی نتوانست در تیم اصلی یونایتد برای خود جایی دست و پا کند وتنها در 3 بازی لیگ برتر برای شیاطین سرخ به میدان رفت. او با دریافت پیشنهادی ازیوونتوس از یونایتد جدا شد و سرالکس فرگوسن هم نتوانست او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

حالا پوگبای 20 ساله در صحبت هایی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« سرالکس فرگوسن تلاش کرد تا مرا در منچستریونایتد نگه دارد ولی دراین راستا موفق نبود.تیم های دیگری هم به دنبال جذب من بودند ولی من فقط به یوونتوس فکر می کردم. در آن زمان، چلسی، آرسنال و میلان هم برای خریداری من پیشنهاد داده بودند  ولی هیچ تیمی مثل یوونتوس نیست.»

پیش از این بازیکنان فرانسوی زیادی در رختکن یوونتوس به موفقیت رسیده بودند که از این دسته می توان از میشل پلاتینی، دیدیه دشام و زین الدین زیدان نام برد. پوگبا حالا اعلام کرده که قصد دارد تا از این بزرگان فوتبال تقلید کند و یکی از دلایل انتقالش به تیم تورینی هم  همین بوده.

پوگبا ادامه داد:« از بچگی همیشه یوونتوس رادوست داشتم و از این تیم حمایت می کردم. یوونتوس برای فرانسوی ها معنا و مفهوم زیادی دارد و قهرمانان فرانسوی زیادی در تورین بازی کرده اند و به همین خاطر هم هست که من این تیم را دوست دارم. خوشحالم که اینجا هستم و می خواهم که با پیراهن یوونتوس جامهای فراوانی را کسب کنم.»

پوگبا تا به اینجای فصل دو بار در سوپرکاپ ایتالیا و یک بار در سری آ برای یوونتوس به گل رسیده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644